Gott nytt år hihi♥

Hej alla söta jag ville bara önska er ett gott nytt år<3Här hiss mig är vi i full fart med att städa tills Backluns familj kommer hit på kvällen det kommer bli fet roligt hoppas jag<33Oh juste doms alltså Backlunds kusiner kommer till oss också så det kommer bli extra roligt. Men iallafall ett gott nytt år på er<33Här kommer en liten bild.


Flagg naglar<33

Hej alla söta<3
Elsa har målat mina naglar i olika flaggor<3
Och här kommer några bilder som jag har tagit på dem<33


P.S i love you♥

Hej igen<3 I går när jag skulle hjälpa mamma med att rensa upp på vinden så hittade jag en ganska gammal film som jag och Elsa hade kollat på när vi var små,som heter P.S i love you<33 Men det tråkiga var att det inte fans någon cd i:( Men som alla vet så fick jag en IPad 2 igår<33 Så jag laddade ner filmen på den<33 Och den var jätte bra<33

IPad 2♥

Hej alla läsare<333

Jag sitter i sängen och håller på med min ipad<3

Fick den igår som en överraskning, skulle egentligen inte få den på typ 3 veckor:)

Men gullig som min familj är så ligger den på sängen när jag kommer hem från Mie!!!

Jag blev så himla glad, nu har jag laddat ner bland annat: tempel rum, angry bird..

Hej så länge, puss


Snart ♥

Snart ska jag och Vivi hem till Vivi<33
Vi ska fixa lite på bloggen för som ni ser så e designen lite konstig!!


Det här är min söta Kingen\\Mie<33


Mie och Vivi♥

Hej alla söta blogg läsare för typ en timme sen kom jag hem till Mie<33
Vi har:

*Dansat Just dance 3

*Tittat på film (Ace Ventura)

*Lekt med Kingen (Mies hund)

*Vi har käkat pizza<33

*Och snackat lite

Och som pricken över i ett så kommer ett litet film klipp



very best animal

Hej här kommer en very best animal video

Dagens sötis ♥

Här e dagens sötis!

Hej,God Morgon!<3

God Morgon!<3
Jag har precis borstat tänderna och klätt på mig,nu väntar jag bara på att Vivi ska komma hit.
Hon kommer kl.10:00.
Några förslag som vi kan göra??=)

Vivi kommer imorrn!<3<33

HEJ
Jippie längtar tills imorrnden 26/12 för då kommer Vivi och jag vara med varandra!

Myser<3


Hej alla sötnötar!
Sitter och käkar popcorn och tittar på aceventura med Nicoline(Syrran)Och Pappa!/Mie

Förlåt<3!

Hej!
Jag har inte hunnit skriva så mycket dom senaste dagarna,Förlåtför det!<3
Det e för att min farmor och farfar har kommit hit,vi har varit på bio och ätit på restururang och firat jul ja
oxå vidare......... Puss och Kram från Mie

Very best animal of the day

Som ni vet har jag börjat med en ny kategori very best animal of the day som jag däremot tycker var en jätte bra ide av min syster Elsa<3
Men i allafall här kommer en video<3


Som ni kanske ser så är det Ella som jag vissade som det första djuret i Dagens sötis kategorin
visst är hon inte för gullig<33

Dagens sötis♥

Och nu till dagens sötis har jag en jätte söt liten hund på 9veckor<3
Oh om ni undrar vrf jag alltid har lagt ut hundar på dagens sötis kategorin är därför jag har ju en själv så jag gillar så klart hundra mest men jag ska börja lägga ut andra djur också bara så att ni vet<33<33

Foki♥

Hej på er jag har just hittat en jätte söt bild på foki på google!<3

Visst är hon söt?!

Fransk manikyr♥

Hej och god morgon alla söta<33
Idag var jag inne på google.se och kollade på några bilder som jag hade tänkt att läga ut i dag och då såg
jag några naglar och då kom jag och tänka på dem snygga lös naglarna foki gör<33Och då gick jag in på fokis.se
oh tryckte på kategorin Fokis nails<33
Och då hittade jag ett par jätte snygga lös naglar som jag själv vill ha<3

Visst är dem snygga?<33

Very best animal of the day

Tänkte börja med: very best animal of the day- kategori
så här får ni dem första smakproven:)

 

Hihi visst är de gulliga?<33

Dagens sötis♥

Och nu till dagens sötis så har jag en bild på en jätte söt liten hund som jag tyvär inte har namnet på. För att det
stog inte på hemsidan!<33



God Jul!!

Hej alla blogg älsare!!!
I dag är det ju julafton så jag tänkte läga ut en liten jul bild<33

Jippie och God Jul!!


Hejj
Nu har jag ätit frukost och ska sätta på mig finkläderna!/Mie

Dagens sötis♥

hej alla blogg läsare<3 Jag ville bara vissa dagens sötis<33 Elr jag kanske borde säga kvällens<33Hon heter Ella<33


God Jul ♥

God Jul och gott nytt år önskar jag och Vivi!<3
Ha nu en riktigt bra JUL!!!

Vivi<3<33

Ska vara med Vivi på måndag!
Så då kan vi kanske ladda upp några bilder på bloggen!?/Mie

Förslag på ipad skal

Vivi de här skalet tycker jag att du ska ta!
Men kan köpa det på mediamarkt för 199Kr!/Mie

Ipad!

Hej allihoppa!

Jag kommer få en Ipad, Ipad!!!
I julklapp...

börjar fundera på skal till den, några förslag?



Och min lilla söta Toby (tagen av min syrra)

/Vivi


Miss you!:(

Tindra saknar dig så mycket! Men jag e glad att vi kommer att träffas den 5/1-2012:)<3

God Morron!<3

Hej vaknade kl kvart i 9 imorse. Förlåt att jag inte skrev så mycket i går för att min farmor och farfar har kommit på besök från Danmark.Dom e typ rika så dom ska köpa massvis med julklappar tror jag!:) Ps gammal blid!/Kram Mie

Vera♥


Vera♥

Hej alla mina läsare<3 Idag är jag med världens snällaste Vera<33 Om ungefär 20min ska vi till valbo och äta julbord<3Och kolla lite på kläder och sånt fast jag ska nog inte säga att vi bara ska kolla på kläderna efter som att det snart är jul<33

Naglar

Hej Igen!
Imorse fixa mamma naglarna på ministudio(Vid Uddans)
Visst blev dom snygga??!/Mie

Frukost

God Morgon!
Mina bloggare.Visst ser frukosten härlig ut!!
Hej då/Mie

GOD NATT♥

Tyvär måste jag säga god natt nu för att pappa tvingar mig.
Men imorrn är jag tillbaka och ska försöka skriva så mycket jag kan men jag kanske inte hinner för en kompis kommer hem ni vet

Beyoncé<33


ja vet att Mie redan redan har lagt ut den här videon.
Men jag vill bara göra så att man bara kan trycka direkt på
på videon<3

Hade tråkigt

_____$$$$__________$$$$$
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$
$$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$
_$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$
_$$$$$$$$$$$$$___________$___________$
_$$$$$$$$$$$$$_______________________$
__$$$$$$$$$$$$_______________________$
___$$$$$$$$$$$_______________________$
____$$$$$$$$$$_______________________$
_____$$$$$$$$$_______________________$
______$$$$__$$$__$$$$$_______________$
_______$______$_$_____$_____________$
______$_______$$______$_____________$
______$________________$___________$
______$________________$__________$
_______$_______________$_________$
_______$______________$_________$
________$_____________$________$
_________$___________$$______$
__________$_________$__$____$
___________$_______$_____$$
____________$$___$$
______________$$$

____________________$$$$$$$__$$$$____$ $$$
_______$$$$$$$$$$_$$$$$____$$$________ _$$$
$$$$$$$$$$$$$____$$$_________________$ $$$
$$______$$$______$$$$______________$$$ $
________$$$_______$$$$$$_________$$$$
________$$$__________$$$$$$$$$__$$$
________$$$_________________$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$_____________$$
$$$$$$$$$$$$_____________________$$$$
_________________$$$$$_____$$$$____$$$ $
$$$$$__________$$$$________$$$$______$ $$
_$$$$$$$$____$$$$__$$$$$$$_$$$$$______ $$$
____$$$$$$$_$$$$_$$$$___$$$_$$$$______ _$$$
_______$$$$$$$__$$$______$$$_$$$$_____ _$$$
_________$$$$__$$$_______$$$__$$$$$__$ $$$
_________$$$__$$$$____$$$$$_____$$$$$$ $
_______$$$____$$$$$$$$$$$$
_____$$$$______$$$$$$$$
______$$$_______________$$$$$$___$$$$$
_______$___$$$$________$$$____$$__$$___$
______$$_____$$$$$$$$$$$_______$$_____$$
______$_______________$$_______$$_____ $$_
______$_______________$$______$$$$$$$$$$$
______$_______________$$_____$$$$$$$_____$
______$$_______________$$____$$$$$$$_____$
______$$________________$$$$$$$$$$$$_____$
_____$$________________________$$$$_____$
_____$$___________________________$$___$$
____$$______________________________$$$__$
____$$___________________________________$$
____$$__________________________________$$$$$$$
$$$$$$$______$$$________________$$$______$
____$$_______$$$________________$$$_____$$
_____$$______$$$______$$$$______$$$______$$$$$
__$$$$$$$____________$$$$$$____________$$
_______$$$__________    $$$$____________$$    
______$$_$$___________________________$$__$$Hej!
____$$_____$$______________________$$$$            
____________$$$$$$____________$$$$$  Hade tråkit bara gjorde något!<3/Mie

Så Bra!

http://www.youtube.com/watch?v=FHp2KgyQUFk&ob=av2e

Snart♥

Hej allihopa som ni ser har vi inte världens snyggaste design på vår blogg men ja ska prata med Mie och fråga om hon vill byt elr om hon vill ha kvar den här. Men om ni vill ha min åsikt så vill jag hälst byta mot en snyggare design.
KRAM!!\\VIVI&Hhearts; Har tyvär ingen bra bild som jag vill lägga ut.


Innebandy

Hej mina sockertoppsläsare!
Då står innebandy avslutning på tur!
Ha det gött //Mie

The smurfs

Hej mina söta läsare<3 För ungefär 15min sedan kollade jag på (The smurfs)
Som jag även kan rekomendera som en bra och rolig film<3OH juste jag brukar ju kalla Mie för Bettan men det var bara ett skämt hon heter inte så igentligen<3 Det var bara för skojs skull att jag gjorde det<3 Men jag ska inte kalla henne för det längre<3
 Och ett förlåt till Mie<3 Från Vivi<33
 Och en till ska sm jag måste säga till Mie om hon läser det här att vi måste skriva vem det är som skriver vad. Tex \vivi elr\Mie men det är bara efter vi har skrivit färdigt<3Men puss puss mina söta läsare<33


Smått och Gott!<3

Då e mamma och köper julklappar!
Det här e min önskelista:
1.Systemkamera
2.Kläder från Gina
3.En ny resväska
4.Smycken
5.Justdance 3
6.Pengar
7.Zuca väska
8.Nike väska
9.Smink
10.Bh:n

Bus

Här är veckans bus!
Det du behöver är en:
Kikare,Skokräm
Sen smetar man på skokrämen där man sätter ögonen
Sen så kan ni kanske gå till en park elr något där det finns mycket folk.
Sen frågar du någon:
-Hej kan du hjälpa oss  och leta efter får fågel där uppe vid trädkronorna?
Då kanske säger dom ja och tar kikaren tittar där man sätter ögonen och dom blir svart runt ögonen!
Så Bra!

Julia!<3

Fick den här necsesären av Världens bästa Julia! Kram Mie inte Bettan som vivi kallar mig hon kallar mig Bettan för hon e sär!:)

Tröjan ♥

Fick den här tröjan av världens bästa Vivi!I<3UFick den här tröjan av världens bästa Vivi I<3U!

Presents

Har ju fått några fina klappar av finare vänner.



Nässesär: Rosa med svart rosett, från Julia.

Nagellack: Blått, från Julia oxå.

Bodyshop bad osv.: orange, från Mie.


Glömde visa en tröja som var assnygg som jag fick av Mie.

snygg pyntning



Hej igen allihoppa!
Snyggt pyntat vad?
Komentera gärna<33

Nike väska

Vilken väska ska jag jag tror det blir den dära som är inringad1 Elr vad tycker ni??<3

Nendroids

ASSÅ ni måste bara se det här!!


Youtube

Här har vi dagens video på youtube titta gärna på den:


One piece

Den här one piece vill jag ha!  Den e så snygg!Den här one piecen vill jag ha!
Den e så snygg!!<3

My One Piece

Det är många saker man älskar i
livet men en av många saker jag älskar är min One Piece<33


Konstigt!

Hej Bilden på mobilskalet e bara borta så nu får ni se det!<3Bilden på mobilskalet blev bara borta så nu får ni se det!<3

Mobilskalet

Hej!
IMorse tittade jag lite på presenterna under julgranen där fanns ett litet paket som jag tror det finns det här mobilskalet i!
Snyggt/Fult
komentera gärna
Hej!
IMorse tittade jag lite på presenterna under julgranen där fanns ett litet paket som jag tror det finns det här mobilskalet i!
Snyggt/Fult
komentera gärna

Konståkningsskridskor

Jipiie!Idag har mina konståknings skridskor kommit,jag har väntat i flera veckor på att dom skulle komma.  Jippie här är mina konståkningsskirskor jag har fått jag har väntat i flera veckor!! &hearts;

ÖNSKELISTA<33

Det är vissa som inte vet vad dem önskar sig i julklapp.
Asså jag förstår hur dem käner jag har också känt så men det här året har jag bestämt mig för att
när mina kompisar frågar vad jag önskar mig eller om familjen frågar ska jag veta vad jag vill ha. Fast det var ganska lätt det här året efter som foki om ni vet vem hon är har öppnat en butik på nättet. Jag säger bara en sak jag älskar hennes stil så jag har kollat lite där och jag hittade en tröja  som jag tycker är underbar.
Elr vad tycker ni? SNÄLLA KOMENTERA!!!


Hej!♥

Har startat en liten bloggis, som Mie och jag driver.

Tänkte att vi skulle blogga om:

*Vardag

*Skolan

*Sporter

Det var ungefär det jag hade tänkt fast Mie kanske vill skriva nånting annat.

Mm nog om det. För ungefär 20min sedan var jag på träninig. Jag åker konståkning om någon undrar.Och Mie spelar bandy och ska börja på konståkning 
 


 Och som pricken över i ett så får ni en liten fjortis blid av min söta lilla hund Toby!!


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu