Knäpp dag med lite eller rättare sakt mycket skräp mat

Hej och förlåt att jag inte har bloggat nå mycket alls men nu ska jag berätta lite
Det började med en helt vanlig skol dag sedan blev det ett stop på max. Oh juste det här har jag villa berätta hela veckan jag och klassen har varit med i vi i femman idag vi kom inte vidare som var lite fuskigt men det var en rolig upplevelse iallafall. Men iallafall sedan skulle vi ha is träning men det var dubbel bokat med skg så vi fick inte ha isen men vi fick vara i läkerols gym så det var bra men nu ska jag gå och lägga mig för jag har morgon träning imorrn så god natt<33


Xoxo


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu